Garantinis servisas taikomas:
1. Esant gamykliniam brokui ar defektui.
2. Įrenginio savaiminiam gedimui.
3. Prekės nekokybiško veikimo.
4. Jei prekė neatlieka funkcijų, kurias turėtų atlikti.
5. Terminas garantinio aptarnavimo 24 men.
Garantinis servisas netaikomas:
2.1 Sąmoningai sugadintai prekei.
2.1.1 Sugadintai prekei dėl neatsargaus naudojimo.
2.2 Esant bet kokiems mechaniniams gedimams, kurie negalėjo įvykti dėl gamintojo kaltės ar dėl prekės kokybės.
2.3 Programinės įrangos pakartotiniam įdiegimui jei tai nėra gamyklinis brokas.
2.4 Naudojant prekę dėl neatsakingo naudojimo.
2.5 Esant Force Major nenugalimos jėgos aplinkybėms.
Klientui pristačius prekę tiesiogiai ar per tarpininką mūsų ekspertai įvertins ar prekės remontas atitinka garantinio serviso sąlygas, priešingu atveju mes pasiūlysime mokamą remontą palankiausiomis kainomis. Garantinis dokumentas yra prekės užsakymo kvitas, kurį galite rasti prisijungę prie savo paskyros. Klientas gali pristatyti garantinį kvitą popierine arba elektronine forma
www.e-smartshop.lt pasirūpins, kad galėtumėte prekę gauti bet kurioje pasaulio vietoje vienodomis sąlygomis.
Jums atsiųsime siuntos numerį iškart kaip prekė bus išsiųsta ir atsiųsime instrukcijas apie tai kaip paprastai ir lengvai galėsite sekti savo prekę.
Galite rinktis 2 pristatymo būdus:
Ekspress pristatymas 3-8 darbo dienos į bet kurią pasaulio šalį**
*Pristatymo terminas yra skaičiuojamas po prekės išsiuntimo, prekė dauguma atvejų yra išsiunčiama per 2 darbo dienas po jūsų apsipirkimo, kai kuriais atvejais gali užtrukti 1-5 darbo dienas kol galėsime Jums atsiųsti pristatymo informaciją. Esant užimtu laikotarpiu, Kalėdų sezonu ar kitais nenumatytais atvejais, siunta gali šiek tiek vėluoti, tokiais atvejais, būtinai jums pranešime ir informuosime apie siuntos vėlavimą.
Gero apsipirkimo!